اطلاعیه اعلام زمان انصراف برای پذیرفته‌شدگان اولیه کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴

۱۳ خرداد ۱۴۰۴ | ۱۱:۳۸ اخبار و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۷۰۶
  • بازه زمانی ثبت درخواست انصراف از ۱۶ خرداد ۱۴۰۴ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۴ می باشد و داوطلبان می‌بایست درخواست انصراف خود را صرفاً از طریق سامانه جامع بهستان به نشانی http://ems2.ut.ac.ir به صورت الکترونیکی ثبت نمایند پس از اتمام بازه تعیین شده، تحت هیچ شرایطی درخواست انصراف، امکان پذیر نخواهد بود.
  • با توجه به اعلام نتایج پذیرش سایر دانشگاه‌ها و انتشار مرحله اول نتایج سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است داوطلبان با بررسی دقیق اولویت‌های محل تحصیل و رشته تحصیلی خود، نسبت به انتخاب نهایی اقدام نموده و در صورت لزوم، یکی از پذیرش‌های موجود را حذف نمایند.
  • نظر به اینکه ثبت اطلاعات فرد پذیرفته شده در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور صرفاً توسط یک دانشگاه امکان‌پذیر است، داوطلبانی که تحصیل در دانشگاه تهران را انتخاب نموده‌اند، ضروری است نسبت به ثبت انصراف در سایر دانشگاه‌هایی که پذیرش شده اند، اقدام نمایند.
  • جایگزینی داوطلبان ذخیره حائز شرایط پذیرش، پس از اتمام بازه انصراف و بررسی گزارش سامانه جامع بهستان انجام خواهد پذیرفت نتایج به ذینفعان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • پس از اعلام نتایج قطعی آزمون سراسری کارشناسی ارشد، فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری و حضوری پذیرفته‌شدگان ورودی سال ۱۴۰۴ از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی http://academics.ut.ac.ir و ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ثبت‌شده در سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • پذیرفته‌شدگان موظفند اخبار مربوط به ثبت‌نام را از طریق وبگاه مذکور پیگیری نموده و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام و به همراه داشتن اصل گواهی ۲۰% برتر اقدام نمایند.

* اطلاع رسانی صرفاً از طریق وبگاه دانشگاه تهران و معاونت آموزشی دانشگاه انجام خواهد شد و مسئولیتی در قبال اطلاع‌رسانی از سایر مبادی ندارد.

کلیدواژه‌ها: معاونت آموزشی دانشگاه تهران دانشگاه تهران کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان استعداد درخشان انصراف